Universitat Rovira i Virgili

La Directora General d’Industria de la Gencat impartirà la conferència inaugural del Màster

Del 10 d'octubre al 10 d'octubre de 2017

El proper 10 d'octubre a les 18.00 h la Directora General d'Indústria i Consellera Delegada d'Acció de la Generalitat de Catalunya, Sra. Núria Betriu i Sánchez, impartirà la conferència inaugural del màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria, organitzat per la Facultat de Química de la URV amb la participació de l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i gran part de les empreses de l'entorn petroquímic, agroalimentari, cosmètic i de tractament d'aigües del Camp de Tarragona. L'acte tindrà lloc al paranimf del rectorat de la Universitat Rovira i Virgili, i serà presidit pel rector de la URV, Josep Anton Ferré. En aquest màster, més de 30 professionals dels diferents sectors empresarials del nostre territori aportaran el seu coneixement i experiència en el desenvolupament de continguts i competències, completant, així, la formació dels nostres graduats en una orientació clarament professionalitzadora. En el transcurs de l'acte, que es lliurarà un diploma de reconeixement a totes les empreses/institucions participants en el màster, un total de 24.

Pujar